Повернення та обмін товару
Шановні покупці!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб товари, придбані в нашому
інтернет-магазині, приносили вам радість.
Ми гарантуємо якість нашої продукції.
Ми завжди і у всьому йдемо назустріч нашим клієнтам, тому повернення та
обмін товару здійснюється дуже просто.
Товар, куплений на dressoxy.com.ua, можна повернути протягом 14 календарних
днів із моменту його отримання.
Виняток: шкарпетки, білизна та рукавички, т.к. ці товари не підлягають
обміну та поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Умови повернення товару:
Товари, що повертаються, повинні мати товарний вигляд (відсутність
будь-яких забруднень, слідів носіння) та повну комплектацію (ярлики, бирки,
упаковка зі штрих-кодом тощо)
За дотримання умов повернення покупець не несе жодних додаткових витрат,
пов'язаних із поверненням, крім транспортних (пересилання товару).
Якщо повернення відбувається з вини компанії (шлюб, помилка при
комплектації замовлення), всі транспортні витрати оплачуються за рахунок
компанії.
Зверніть увагу: якщо Ви під час відправлення повернення вкажете
"накладений платіж", ми не отримаємо посилку. Такі посилки
повертаються відправнику.
Також якщо повернення не з нашої вини і Ви вказали, що доставку оплачує
одержувач, вартість доставки буде вирахувана з суми до повернення за товар.
Для оформлення повернення/обміну необхідно:
Зв'язатися із нашим консультантом тел. +38-067-918-23-74
Надсилати товар необхідно за адресою:
м. Одеса, Нова Пошта, відділення №122, одержувач ФОП Гержик Юлія, тел.+38-096-955-87-93.
Питання щодо повернень та обмінів: +38-067-918-23-74
Часті питання:
Мені не підійшов розмір, а розміру, на який я хочу обміняти, немає. Чи можу
я обміняти цей товар на інший?
Це можливо. Ви можете обміняти товар, що повертається, на будь-який інший товар, представлений у нашому магазині. Якщо товар, який Ви повертаєте дорожче за той, на який виробляється обмін, то різниця виплачується Вам на картку; якщо дешевше, то відповідно доплачуєте ви.
Наскільки швидко ви повертаєте гроші чи надсилаєте інший товар у разі
обміну?
У найкоротший термін, оскільки від швидкості нашої роботи залежить рівень вашого задоволення. Зазвичай це займає трохи більше 5 робочих днів.
Хто сплачує транспортні витрати при поверненні товару?
Доставка посилки з поверненням здійснюється за рахунок покупця. У разі,
якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину, ми
компенсуємо вартість доставки посилки з поверненням. Повернення, надіслані за
рахунок інтернет-магазину, не буде прийнято.